AIDILFITRI 2014

assalamualaikum...

i wanna share my EID collection. actually..tidak lah terlalu meriah..biasa2 sahaja. for me apa yang penting time raya ialah MAKANAN. i dont care laa baju korang blink-blink kah...ak punya baju raya biasa2 ja..as long as i feel comfort with that. mcm yang aku cakap tadi...most important is FOOD. HEHE ! satu minggu aku just beraya di rumah sendiri, pagi petang malam...makan ja kejoooooo...miahahaha ! i just take selfie dgn family..x beraya pegi mana pun..But, raya kesepuluh baru aku sibuk pegi beraya..orang semua sudah start kerja...maklumlah cuti aku 2 bulan..so x payah mau gelojoh sangat..HEHEHE ! okay guys lets take look..iam one that wearing dress & shawl.













that girl is my bestfriend..i went to her house on 10 Eid. we love selfie & gossip...miahahaha ! she is USTAZAH. sejuk perut ibu mengandung..hihihi !


my friend too when i was form6. aku suka sangat mai rumah dia...sebab ada TV besaq betoi..ngehngeh ! loghat apa naaa...ceq pun x tau..hehehehe !






ah yg ni rombongan cik kiah....miahahaha ! both of them is my Exschoolmate. tempat kitaorg bergambar ni ialah rumah kawan ceq yg duk tengah tu. besaq gilaaaa rumah dia..hehe ! awat ceq punya loghat ni..ceq sabah tapi dok cakap loghat utara..pasai paa naa? HEHEHEHE ! bukan apa aku suka sangat dengar kwn kt UNI yg mai dari kedah cakap lagu ni...miahahaha ! aku x tau sangat ckp utara..tpi aku try cakap ja. maaf naa kalau salah.































ini ja laa yg dapat dikongsikan...happening??? HEHEHE ! boleh laa..
TQ !







10 comments:

  1. nampak meriah :)

    selamat hari raya ^^

    ReplyDelete
  2. Slm..singgah sini dan followed...

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Mieka...blogwalking dan follow awk sini #632 :D. jemput follow cp ea ;-)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya :) bestnye berselfie, Tahun ni tak banyak pic raya Cik Mimie T_T

    ReplyDelete
  5. Betul tu... bila raya yang paling penting... makanan! hehe

    ReplyDelete