thanks SEMEGA !


Assalamualaikum......, kum ! kum ! saya yg bernama miey merupakan group SSS..bukan sy0k sendiri,,tapi SEKOLAH SAINS SOSIAL..first dapat group ney,,seriously tak suka..hikhik! sebabnya tak same group ngan kawan2 satu klas saya..haha ! sekali baru kena kasi taw sekolah sains sosial..baru senyum lebar,,bab minat kan psikologi..hehe ! btw..best juga dapat join semega,,trip2 jadi siswi UMS,,acehhh !,tapi mana taw tahun depan betul2 bole jadi siswi ums..kan kan ! aminnnnnn! 

m0ment paling best time malam last tuu..aduhh ! nangis2 pulaaa saya,,jarang taw saya nangis..nangis pun time kucing saya hilang ary tuuu..hahaha ! maw kenapa? sebelum semega,,kitaorg ada masalah sikit dkt klas..besalaa tuu perempuan..gaduh2 manja! sekali time malam tuu,,merapatkan hubungan kami balikk...w0w! so sweet ! kawan2 saya naek p atas,,nangis sambil pelukk,,mak aiii ! nda suda saya bole tahan air mata ney,,acehh ! nangis juga akhirnyaaa..semega merapatkan hubangan kami balik,,al0lo !


adalagi 4 org cewekk ! tapi tedaa gambar dorg cni...besalaaa limited edition !
hehe !


No comments:

Post a Comment